2013. 05. 07.

Murk. Chapter: 11

Hello, guys!
Ismét gyors akartam lenni, és azt hiszem sikerült. remélem örültök a meglepetésnek számító fejezeteknek. Remélem igen. Have a nice day, big love, jó olvasást!Xx
U.I.: Egyik kedves olvasóm kritikás blogja. ha szeretnéd, akkor írj a freemailjára üzenetet, és kint lesz a vélemény.
Freemail: 
cukorka143@freemail.hu
Blog:
http://onedirectioncriticismblog.blogspot.hu/

Hope szemszöge:

- Kicsim! Minden rendben? - Ült le az ágy szélére aggódva anya. - Szent szar! Mi van a nyakaddal?!

- Őm... Bevertem és elkezdett vérezni. - Mosolyogtam halványan.

Nem akartam neki elmondani ezt az egész ügyet. El akartam felejteni ami az utóbbi egy órába történt, főleg amit az öltözőbe csinált Harry. Hogy lehet egy fiú ennyire... Ennyire nőcsábász?! Össze se jöttünk, s már átver. Szép. Legalább rájöttem ilyen hamar, hogy egy segg fej. Stevenek igaza volt.

Anya felállt, s kisétált. Közben egér bejött, s nagy testével az ölembe ült. Ezzel sikerült megmosolyogtatnia.

A telefonom csipogására lettem figyelmes. Felsóhajtottam, majd lustán érte nyúltam.

Feladó: Harry

" Kicsim! Nagyon sajnálom, de ők jöttek rám, és nem én rájuk! Én téged kerestelek, és a nyakadat akartam megnézni. Rendben hazaértél? ... Akarsz még nálam aludni? Harry Xx"

Nem válaszoltam rá. Bekapcsoltam a TV-met, amin az 50 első randi ment... Szegény csaj. Nem emlékszik a pasijára. Milyen rossz lehet már a... pasinak...

Gyorsan visszavettem a telefonom, majd kikerestem Harry számát.

" Nincs elegendő összeg a telefonján. Feltöltési mód a... - Kinyomtam, s siettem le anyához.

- Anya! Add ide a telefonodat! - Vettem el tőle, s mielőtt még válaszolhatott volna, bepötyögtem Harry számát.

Kicsengett. Nem tudtam, mit fogok neki mondani. Amint fel fogja venni nem fogok tudni megszólalni. Így is lett. Szavaim torkomon akadtak, s remegni kezdtem. Harry párszor megszólalt, hogy "Ki az?" meg minden, de én reszkettem.

- Sz-sz-ii-a-a... - Dadogtam, s megköszörültem a torkomat.

- Hope? Te vagy az? - Kérdezte.

Bólogattam, bár tudtam, hogy nem látja. Csak tátogtam, mint egy hal. Anya hülyének nézett. Hálásan pillantottam rá, mikor elment. Így talán könnyebb lesz.

- I-i...Ige..Igen. - Nyeltem egy nagyot.

- Istenem, Hope! Soha többet nem fordul elő! Nem én másztam rájuk! Én nem akarok most ribancokkal lenni! Csak veled... - Hadarta, de a végére elcsendesült.

Csend lett. Hagyta, hagy emésszem meg mondatait, amikor mindent tisztán értettem. Én nem mertem megszólalni, de végül rávettem magam.

- Hány..Hánykor jössz... Értem..? - Fuldokoltam.

Alig kaptam levegőt. Könnyeimmel küszködve ültem le a nappali közepén lévő kanapéra.

- Indulok. - Hangja lelkes volt.

Letette a telefont, s én indultam fel készülni. Bepakoltam a macimat, egy fogkefét, s holnapra ruhát, úgy vártam a hercegemre.


*** 

-Kicsim! Itt van Harry! Jól öltözz fel! - Lépett be a szobámba anya.

Bólintottam. Felvettem a bőrdzsekimet, egy magassarkú rövid szárú csizmát, majd lementem.

Harry az ajtó szélének dőlve beszélgetett anyuval, aki a konyhában varázsolt. Anya kedveli Harryt. Ez jó.

Amint leléptem a lépcsőn - a magassarkúmnak köszönhetően - Harry rám nézett, s elmosolyodott. Eltávolodott az ajtótól, majd hozzám sietett már a lépcső utolsó fokára.

A konyhát és a nappalit egy fal választotta el, így Harry megcsókolhatott úgy, hogy anya ne minket bámuljon. Telt, rózsaszín ajkai súrolták az enyémet, amit én viszonoztam. Anya dumált valamit, de nem tudta, hogy már én leértem, s így azt hitte, hogy Harryhez beszél, holott nem. Harry csak rám figyelt. Ebben a pár percben megszűnt körülöttünk létezni a világ. Csak ő, s én. Senki más.

- Harry menny nyugodtan szólj Ho... - Jött ki anya a konyhából, de meglátott minket, ezzel megszakítva a csodás pillanatokat. - Juj. Bocsánat! - Ment vissza mosolyogva, s ártatlanul.

- Mehetünk? - Emelte fel az előttem álló angyal a kezemet, s egy puszit nyomott ujjpereceimre.

Aprót bólintottam, s bementem a konyhában még mindig a szerencsétlenkedésén nevető anyuhoz. Elköszöntem tőle, s indultam vissza Haroldhoz.

Összekulcsolta a kezét az enyémmel, kimentünk, kinyitotta nekem az ajtót, ő is beült a helyére, s indultunk.

- Minden rendben köztünk? - Helyezte óriási kezét a combomra.

Mosolyogva bólintottam, bár én sem voltam benne biztos. Minden esetre elvileg nem ő volt a hibás. Ha ő is volt, megbánta. Vagyis remélem. Máskülönben, nem írt volna üzenetet. Ha nem érezne irántam is egy nagyon apró szeretetet, nem keresett volna. Nem romantikázott volna velem, nem ölelne, nem csókolna, nem mutatott volna be a barátainak, nem féltene, s nem is érdekelném. De ez egy másik világ. Harrynek csak olyan barát női lehettek, akikkel az előbb felsorolt dolgokat nem nagyon csinálta. Csak az ágyban huncutkodás, bár az sem érzelemből, csupán élvezetből. Ha velem csak ezt tervezné, már rég megtette volna, még ha nem is akarnám is, hiszen még nem állok készen olyanra. Főleg nem durvára. Én nem fogok azzal szeretkezni, akit nem szeretek. Hiszen benne is van a nevében. SZERETkezés. Nem hiába hívják így. Ha valaki élvezetből csinálja, azt szexnek mondanám, s a kettő nem ugyan az, de az előbb ezt már elmondtam, hogy miért.

Gondolataimat Harry zavarta meg, kinyitotta nekem az ajtót.

- Köszi! - Nyomtam mosolyogva egy puszit az arcára, amitől pír jelent meg az arcán.

Még sosem voltam Harrynél, s nem is gondoltam rá, hogy milyen lehet a háza. Illetve de, amikor a bulin megjelölt. Nagy koporsókra, fekete falra, azon is falfirkálásra gondoltam. De most belegondoltam, s biztos, hogy tévedek. Harry egy édes srác, s nem egy bunkó paraszt. Kívülről a ház megnyerte tetszésemet. Nagyon szép volt. Harry elővette a kulcsát, s kinyitotta a kiskaput, ahol egy nagy kutya kezdett felém rohanni. Előttem megállt, s ugrándozni kezdett rám. Felnevettem.

- Dragon! - Szólt rá Harry.

Ezek szerint Dragon... A jó nagy kutya leült, s nyöszörögni kezdett.

- Hagyjad már! - Mosolyogtam Harryre, majd leguggoltam a majdnem nagyobb kutyához, mint én.

Simogatni kezdtem, s ő hálából pofán nyalt. Ezen felnevettem. Alaszkai malamut lehetett, mert a Huskyknak.nincs ennyire nagy szőrük. Nagyon szép volt. Kék szemei voltak, s szürke foltok díszítették a testét.

Nyomtam egy puszit a homlokára, majd felálltam. Harry átkarolta a vállamat, úgy vezetett befelé. Dragon benti kutya lehetett ezek szerint, hiszen Harry beengedte, miután lesegítette rólam a dzsekimet, s felakasztotta.

Bent gyönyörűbb volt a ház, mint el tudtam képzelni, s tiszta volt egy fiúhoz képest. A falak vaj színűek voltak. A nappali s a konyha egybe volt, csak egy pult választotta el azokat. A nappali közepén egy fekete kanapé pihent a plazma TV-vel szemben, s a TV jobb oldalán, kicsit távolabb egy ugyan olyan színű fotel volt, amin Dragon foglalt helyet. A fotel mellett volt egy kis éjjeli szekrény féleség, amin egy lámpa, egy napszemüveg, s egy pepsis üveg foglalt helyet. A kanapé előtt egy üvegből készült dohányzó asztal tartózkodott, s alatta egy barna szőnyeg. A konyha bútorai fából készültek. Az előbb említett helyiség közepén négyzet alakban négy kis pult helyezkedett, azokon volt egy késtartó, só, s egyéb apróbb dolgok. A pultok körül ugyan úgy pultok helyezkedtek el. Volt valamelyiken sütő, mosogató, mosogató gép, s gáztűzhely. A bejárat a konyhába szakította meg, hogy a pult, s a hűtő összeérjen, ezzel megszakítva a kis kört. Előttem egy lépcső volt, s a lépcsővel szemben egy ajtó, ami egy fürdőszoba lehetett.

- Hű... - Néztem körül. - Szép.

- Miért? Mire számítottál? Késekre, és sírokra? - Nevetett mély, rekedtes hangjával.

Elmosolyodtam, majd a kezeimet a far zsebembe dugtam, úgy fordultam oda a rám mosolygó személyre.

- Kérsz valamit? - Kacsintott. - Alma levet, vizet, Pepsit, sört?

- Egy kis alma levet. - Mosolyogtam.

Édesen, s sűrűn bólogatni kezdett, amitől göndör tincsei ide-oda repkedtek. Ezen felnevettem. Bement a konyhába, miközben levettem magamról a magassarkúmat. Utána csatlakoztam hozzá, s hátulról átkaroltam, mivel háttal volt nekem. Kezeim éppen hogy csak össze tudtam kulcsolni izmos hasán. Fejemet hátára hajtottam, lehunytam szemeimet.

- Szeretem, ha úriember vagy. - Vallottam be elpirulva.

Halkan felnevetett, s a karjaimban felém fordult. Én felnéztem rá, miközben államat izmos mellkasának nyomtam.

- Köszi! - Vettem el tőle az alma levet.

- Magamnak töltöttem. - Nevetett.

- Ennyit az úri emberségről. - Forgattam meg a szemeimet, s belekortyoltam a pohárba. - És, hol fogok aludni? - Indultam el a kanapé felé, s lehuppantam rá, mire Dragon leszállt az ő kis trónjáról, s mellém feküdt, közbe fejét a combjaimra helyezte.

Elmosolyodtam, majd kényeztetni kezdtem a gyönyörű kutyát.

- Hol akarsz? Kint az utcán, a kertben Dragon házába, vagy a kocsiban? - Huppant le mellém, s átkarolta a vállamat, majd engem kezdett nézni.

Pár másodperc után rám kacsintott, amitől akaratom ellenére is mosolyogni kezdtem, s elpirultam. Harry felnevetett.

- Gondoltam felajánlom neked az ágyamban a mellettem lévő helyet. - Kacsintott.

- Szerintem alszok a kocsiban. - Kortyoltam bele az italomba, mire Harry hirtelen elkomolyodott, de nem bírtam ki, hogy ne nevessem el magam.

Így hát nevetni kezdtem, de az almalé a számba volt, s nem bírtam lenyelni. Sikeresen Harry pofájába köptem, amitől Harry reflexből összeszorította a szemét. Röhögni kezdtem. Már fájt a hasam, s nem bírtam abbahagyni.

- Öm... Köszi... - Törölte végig Harry a kezével a fejét, majd a tenyerét Dragon elé tartotta, aki jó kutya módjára le is nyalta.

A telefonom pittyegésére lettem figyelmes.

Feladó: Conor

"Holnap este bowling? Stevet nem akarjuk most hívni, szóval ha akarod, hívd Harryt is! Tudom, nem tudsz bowlingozni, de akkor te is majd csak nézed, mint Ellie, és Jess. Holnap 7-re ott vagyunk érted! Banda Xx"

- Jössz holnap bowlingozni? - Néztem a már konyhában lévő Harryre.

- Jól hangzik. - Mosolygott.

Válaszoltam Conornak, majd játszadozni kezdtem Dragonnal.

Dóri.Styles

4 megjegyzés :

  1. Nagyon Nagyoon jóóóó :)
    Akárhányszor elolvasom annál jobb *-*
    Siess a kövivel *-* :))

    VálaszTörlés
  2. Megláttam, hogy van új rész...
    -Anya, anya, anya, anya, anya!!! Van új rész a Murknak!
    - Tudom, kicsim! Hoztam csokit!
    És így sírdogáltunk, miközben csokit ettünk:) újra elolvastuk megint az egészet, és végig sírdogáltunk:)+ bekapcsoltuk a Trailer zenéjét, és az is rásegített, szóval amikor apa hazaért, egyből tudta, hogy mit nézünk:) Dóri, fantasztikusan írsz! És ezt nem úgy mondom, mint ha egy rossz blogot szeretnék dicsérni. Hidd el, megmondanám, ha nem tetszene. Anya sem olvasná, és képzeld, a bátyám is beleolvasott, aki utálja a One Directiont! Szóval ez nem lehet nem tehetség! A barátnőim is erről a blogról beszélnek, még azok is, akik ki nem állhatják a 1D-t, akár csak úgy, mint a bátyám! Szóval hihetetlenül durva... És nem nyalizok, hisz utálom azt tenni. Mindig megmondtam az igazat, sosem voltam rossz lány. A családom olvassa a blogodat, pedig már anyunak elege van abból a sok nyüsztetésből, amit én mondok neki a 1D-ről. De amióta ismeri a blogodat, csillogó szemekkel hallgatja mind ezt. Ritka tehetséges vagy, és remélem, ezzel nem mondok neked újat. Nem normális, aki nem olvassa! Ez maga a tökéletes!
    A rész:
    Imádom! Ahogy anya is! - Azt üzeni, hogy fantasztikus, és hogy puszil!.
    Szóval... Harry tök cuki benne!:3 Ahogy Dragon is*-* Imádom a malamutokat, nekem is lesz, ha betöltöttem a 19-et -2 hónap múlva. Jujj, Dragonnak fogom hívni!^^ Őszintén szólva, ma amikor mentem suliba, abba reménykedtem, hogy összefutok Hopeval, miközben Harryvel sétál:$ de most már abba fogok reménykedni, hogy összefutok Hopeval, Harryvel, miközben Dragint sétáltatják:$ amúgy már a tanáraim is hallottak a blogodról, az angol tanár, és az ofő el is kérte a címét, és megadtam nekik, ha nem baj:$$ de nem fognak szólni a perverz részek miatt, amúgy az angol tanár már vissza is jelzett facebookon, hogy imádja:D Nehéz lehet nem imádni:) Ennyi lenne, nagyon nagyon imádom Hopeot, Harryt, Dragont, téged, és magát a Murkot♥

    Laters, baby:*

    AnnaXx

    VálaszTörlés
  3. Telibeköpte XDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD sírok xddd amúgy még mindig ahw <3

    VálaszTörlés
  4. Úristen! Annának nagyon nagyon igaza van!:D Mindenben:) Kivétel nélkül:)
    Na szóval... Óh, istenem, nagyon édesek együtt! Harry olyan cuki Hopeval, hogy az lehetetlen! Úúúúúúgy lennék Hope helyében:// vagy Dragon is jó lenne:3 igen, nagyon cuki az a kutyus:33 Amikor fejbe köpte nevettem egy jót:DD Meg a Tele Tabison is:DD Júúúj, kiváncsi vagyok ebből a Steve-Harry konfliktusból mi lesz:D Remélem nem sok:33 Siess a kövivel, drága!Xx

    u.i.: Köszi, hogy megosztottad a kritikámat:* És szeretnék a te blogodra is írni egyet ha nem gond:)

    VálaszTörlés