2013. 05. 08.

Murk. Chapter: 12

Hello, guys!
Nos, itt a Murk első perverz, azaz 18-as része. Nem tudom, őszintén, fogalmam sincs, mit szóltok hozzá, de lesz benne több is. Nem ez az első 18-as blogom, szóval tudom, hogy ehhez nem nagyon fogtok véleményt írni. Nem baj, majd legközelebb. Have a nice day, big love, jó olvasást!Xx




Harry meglepett. Sosem hittem volna el még a saját szájából sem,
hogy ilyen gyönyörű háza van, s az emeletet még nem is vettem szemügyre. Minden esetre kellemesen csalódtam.

Dragon terelte el a gondolataimat, mikor kis kék labdáját - amit elhajítottam - visszahozta. Felnevettem, s próbáltam kivenni szája szorításából, de most sem jártam sikerrel. Morogni kezdett, de csak játékból  Ezzel sikerült elérnie, hogy ne küzdjek tovább, így elérte, hogy ő nyerjen. Elégedetten helyezte a török ülésem közepébe a nyálas játékot, s várta, hogy megint eldobjam. Megfogtam az ölemben lévő labdát, s úgy tettem, mint aki elhajítja, de nem tettem. Kezemet hátam mögé dugtam, benne a kis labdával. Dragon a fülét hegyezve nézett el a helyiség másik felébe, s a labda után szaglászott. De nem találta. Felnevettem, s elhajítottam a kezemben lévő játékszert, s ezúttal utána szaladt.

- A végén még Dragon miatt fogsz nálam járni  s nem miattam. - Huppant le mellém a barátom, s átkarolta a vállamat.

Elégedetten kacsintott rám, amitől elpirultam. Fogalmam sem volt, hogy hogy tud ez a tökéletesség egy apró mozdulattal zavarba hozni. Mindenesetre már gyakorolhatta. El tudom képzelni, hogy beáll a tükör elé egy szál boxer alsóban, s magára kacsintva azt mondja: " Óh, Harry! Te olyan szexy vagy! Na és azok a fürtök..."

Elmosolyodtam gondolataimon, s égett az arcom. Fiúk, s az egójuk. Harry is pasiból van.

- Nézünk valami jó horrort? - Mosolygott kanosan.

- Ne is álmodj róla! - Nyomtan egy puszit az ajkaira.

A kanapé közepén volt elterülve. Kezei két oldalt az előbb említett bútor háttámláján, s lazàn, terpeszben helyezkedett el. Olvastam még általánosban a testbeszédekről. Ha egy fiú terpeszben ül, a lányt akarja birtokolni. De most nincs kitől féltenie. Esetleg Dragontól? Hisz az előbbi megjegyzése is arra utalt. Bár nehéz elhinni, hogy a saját kutyájára féltékeny.

A plazma TV alatt lévő kis pult szekrényeibe megakadt a szemem pár DVD-n. Felálltam eddig helyemről, s odacsoszogtam. Ott leguggoltam, s keresgélni kezdtem.

- Lecsó, Titanic, vagy Ted? -Mosolyogtam Harryre.

- Keress egy olyat, hogy Project X. - Felelte, de megbánta.

Szerintem se lenne jó ötlet egy lánnyal egy olyan filmet nézni, ami tele van dekoltázsokkal  Harry a haverjaival már biztos megnézte, de velem nem nagyon fogja.

- Bocsi... - Jött rá a hibájára.

Igen, kicsit rosszul esett. Harry még nem él velem szexuális, vagy is inkább "szeretkezős" életet, ami azt jelenti, hogy egy hete nem nagyon szexelhetett. Talán az nap még igen, mielőtt találkoztunk, de utána nem hiszem. Ma szerda van, s ma van öt napja, hogy megismerkedtünk. S milyen hamar ellopta a szívemet... Én mindenemet odaadtam neki.

Harry nekem adta a szívét.

- Akkor? - Néztem rá ráncolt szemöldökkel.

Tovább kezdtem keresgélni  s amikor egy Tele Tabis tokot találtam, rám jött a röhögő görcs, akárcsak akkor, mikor Harry arcába köptem az italomat.

Az előbb említett személy elpirult. Tagadni sem próbálta, de nem hiszem, hogy Harry egyedül nézte. Biztos van valami családtagja, vagy ismerőse, akivel ezt a mesét nézte.

- Luxnak hívják. - Sóhajtott mosolyogva.

Harry gondolat olvasó lehetett, nem csak angyal. Hihetetlen, mennyire belelát az elmémbe, s tudja is, mit kell mondania. Harry kíváncsivá tett. Nem nagyon kérdezgettem még a családjáról  s talán a ma este pont megfelelő arra, hogy ezt megtegyem.

- Legyen a... Az 50 első randi! - Vettem ki a CD-t a tokjából.

- Ennyire szereted? - Mosolygott.

Sűrűn bólogattam,s betettem a filmet a lejátszóba. Visszaültem Harry mellé, s fejemet gyengéden, remegve a mellkasára helyeztem. Jobb kezét vállamon pihentette, s simogatni kezdte. Szívverése végigfutott testemen, s kirázott tőle a hideg. Szóval ilyen lenne szerelmesnek lenni?! Egy ások számára láthatatlan csodát látni?! Harryt nem beleértve. Ő megmutatta nekem azt az oldalát, amibe beleszerettem. S ki tudja, talán ezt a részét még senkinek sem mutatta meg.

***

A filmen sokat nevetgéltünk, s beszélgettünk, közben egy pillanatra sem mozdultunk eredeti helyünkről. Csupán élveztük egymás társaságát.

- A zuhanyzó előtti szekrényben találsz törülközőt. - Lopott tőlem egy kis csókot, amin mind a ketten ámulatba estünk.

A kis táskámhoz igyekeztem, s vettem volna ki a pizsamámat, de nem volt benne. Persze. Jellemző, hogy valamit mindig otthon hagyok.

- Tudsz adni egy pólót? - Néztem Harryre.

Mosolyogva bólintott, s egy polc felé igyekezett. Elővett egy pólót, amin egy "Free Fuck" felirat szerepelt, s az ölembe dobta, miközben kanosan vigyorgott.

- Ez most komoly? - Néztem rá, majd a fejéhez dobtam a könnyű anyagot.

Felnevetett, s visszatette a pólóját, majd elővett egy fekete, enyhén kivágott textílt. Átnyújtotta, s úgy siettem be a fürdőbe  Az ajtót kulcsra zártam magam után, hogy csak véletlenül sem tudjon bejönni. Bár nem tudom, hogy van-e pótkulcsa.

Levetkőztem, s beálltam a langyos víz alá.

- Kész vagy? - Mosolygott Harry, amint visszaléptem a szobájába.

Bólogattam, miközben a hajamban lévő hajgumit kivettem onnan, s az ajkaim közé zártam. Hajam lebomlott a vállamra  de hamar összeszedtem onnan, s lófarokba fogtam. A barátom nyomott egy puszit az arcomra, s mielőtt bement volna a fürdőbe hátulról megcsodált, s a fenekembe markolt.

- Hejj! - Sikítottam egy pillanatra fel.

Mosolyogva rám kacsintott  s bezárta a fürdő szoba ajtaját. Felsóhajtottam, s próbáltam a már így a comb középig érő, fekete pólót lejjebb húzni. 

Dragon az orrával a résnyire nyitott ajtót kezdte piszkálgatni, míg ki nem nyitódott. Én közben leültem az ágyra, s amint meglátott, az ölembe ugrott. Felnevettem, s a nagy kutyát kezdtem kényeztetni, amitől lehunyta szemeit. Ez a kutya olyan, mint Harry. Kívülről nagy, s félelmetes, de belül, mint egy... Mint egy... Kókusz! Igen,ez lesz az! Mind a ketten kívül kemények, de a belsejében csupa édesség, s lágyság. Ha a külsejébe harapsz bele, még a fogad is beletörhet. Érdekes. Még ilyen felfedezésem nem volt senkivel.

- Na? És mit terveztél ma éjszaka velem? - Jelent meg kanos vigyorral előttem Harry.

Nyeltem egyet. Bár Harry szerethet, de mi van, ha most derül ki, hogy igazak-e a róla szóló pletykák. Mindenesetre kidobni nem nagyon fog, esetleg csak akaratom ellenére lefektetni, vagyis megerőszakolni.
Harry felnevetett látván félelmemet, ebből elárulta, hogy nem akar velem semmi olyat csinálni, amivel fájdalmat, s kellemetlenséget okoz. Hálásan pillantottam rá, mikor befeküdt az ő helyére, s ágyékáig betakarta magát, így fekete boxerét eltakarva. Tarkóján összekulcsolta kezeit, úgy kezdett engem nézni. Kínomban felnevettem, s bemásztam mellé. Derekamig betakartam magam, s Harry mellkasára hajtottam a fejem. Itt lett volna az alkalom sok mindenhez. Szerelmet vallhattam volna neki, engedtem volna, hogy lefektessen, vagy rákérdezek a családjára. A második okot kizártam, hisz még nem nagyon állok készen egy szexuàlis életre, a szerelemmel meg majd kezd ő valamit. Nem én fogok elsőnek lépni, s majd ha ő úgy gondolja, hogy meg akarja nekem mondani az érzéseit, akkor majd úgy lesz.

- Mi van a családoddal? - Kezdtem kis figurákat rajzolni izmos mellkasára.

Kérdésem meglepte, nem gondolta, hogy ilyet fogok kérdezni. Azt hihette, hogy az eddigi lányokról fogok kérdezni, akik ugyan ebben a házban, ugyan ebben a szobában, s ugyan ebben az ágyban tartózkodhattak. Kirázott a hideg gondolataimtól. Harry és bármelyik lány, akivel már összebújhatott, ebben az ágyban huncutkodtak. Fújj...

- Egy lányt sem hoztam még ebbe a házba... - Olvasott a gondolataimban.

Nem arra a kérdésre számított, amit én kérdeztem, s így a saját kérdésére válaszolt. Értetlenkedve néztem sötét tekintetébe, ami engem fürkészett.

- Semmi sincs velük. Hónaponta egyszer-kétszer találkozunk  semmi különös. Van egy húgom, s egy nővérem. Lux, és Gemma. Na és anyukám, Anne. - Mosolygott a plafonra.

Értem a Tele Tabis DVD-t. Ezek szerint Lux, kicsi lehet. Gemma. Szép neve van. Harryre nézve elképzeltem a családját. Hasonlítottak rá, bár nem láttam őket még.

- És akkor hova vitted az eddigi barátnőidet? - Kérdeztem.

- Nekem ne volt soha úgy barátnőm  mint ahogy az a te kis szótáradban van. Nekem csak szex partnerem volt. És két házam van. - Mosolygott.

Fejemet visszahajtottam mellkasára, úgy hallgattam heves szívverését. El tudtam volna aludni a ritmusra, de ez az éjszaka túlságosan is kíváncsivá tett. Ez a sok rejtély, amit Harry még nem nagyon mondhatott el senkinek. De bennem megbízott. Nekem elmondta ezeket a kis titkokat, amit én meg is fogok becsülni.

- Miért bocsátottál meg nekem olyan könnyen? Vagy is örülök neki, csak... Meglepett...

Kérdése meglepett. Ha bármi másért nem is, csak azért, mert szeretem, s bízok benne. De nem kell még mind a kettőről tudnia.

- Bízok benned. - Bújtam hozzá, s lecsuktam szemeimet.

Hagytam, hagy eméssze meg a dolgokat. Nyilván nem kellett még senkinek sem beszélnie az érzéseiről, s neki se mondták nagyon. De ez nekem sokkal nehezebb, mint neki.

- Mit csinálsz? - Kérdeztem, amikor felállt, s kizárta Dragont.

Félni kezdtem. "Ha Harry bántani akarna, már rég megtette volna" csengett a fejemben. Ha bánt, tévedtem vele kapcsolatban. Ha meg mást tervez velem.

- Harry. - Fuldokoltam, miközben lábaimat szétnyitotta, s betérdelt közéjük.

Kezeivel maga köré fonta alsó végtagjaimat, s puszilgatni kezdett. A nyakamon lévő sebet, amit még ő okozott gyengéden súrolta ajkaival, s sajnálkozóan nézett rám. Ziháltam, mikor belegondoltam, mit is akarhat velem. Kezeimet mellkasára helyeztem, s próbáltam elnyomni magamtól. Hagyta magát.

- Hope! Nem muszáj, ha nem akarod. Nem tervezem azt, de mást igen. Te mondtad, hogy bízol bennem! - Nézett rám.

Tekintete sötét volt. Telt, rózsaszín ajkait benedvesítette  úgy várta a válaszomat. Nem gondoltam volna, hogy félreérti szavaimat. Mindenesetre legközelebb jobban meggondolom, mit mondjak, s mit nem.
Egy idő után Harry a hallgatásomat beleegyezésnek vette. Egy csókot csent tőlem, de mint mindennek, ennek.is vége lesz egyszer. Ajkaival nyakamat kezdte kényeztetni, s csak akkor tért tőle el egy pillanatra, mikor levette a pólóját, ami most rajtam volt. Szemeit kinyitotta, s többször is végig mért.

- Harry. - Remegtem, s pár könnycseppet engedtem el.

- Kicsim! Ne sírj! Ez nem fog fájni. Ezt élvezni fogod. Vigyázok rád. - Itatta fel ajkaival sós könnycseppjeimet.

Aprót bólintottam, de meg akartam csókolni. Ezt ő is észrevette  s hosszadalmasan eleget tett a kérésemnek. Egy puszit lehelt ajkaimra, majd az övével kezdte kényeztetni elsőnek a nyakamat, majd a melleimet. A melltartómat nem engedtem, hogy levegye, de neki így is megfelelt  Azt a részét, amely kilátszott belőle, nyálas puszikkal hintette be, s gyengéden szívni kezdte. Elégedett mosollyal, egy utolsó csücsörített puszit nyomott az egyikre, s ment lejjebb. Ajkai végigsiklottak a hasamon, amitől kirázott a hideg. Szája nyomai égették a bőrömet. Puszikat lehelt a csípőmre, majd lassan fogait beleakasztotta fekete, csipkés bugyimba, s lejjebb húzta.

- Ne... - Leheltem ki nagy nehezen.

Bólintott, így a bugyi rajtam maradt. Azt nem. Tisztában vagyok vele, hogy kényelmetlenebb lesz Harrynek, de nem tudok vele mit csinálni. Combjaimat szétnyitotta, s fejét pont középre helyezte. Középső ujját a szűk anyagon keresztül dörzsölgette, ami nyöszörgéseket váltott ki belőlem.

- Harry... Le... Leveheted. - Nyöszörögtem csukott szemekkel.

- Ne! Azt akarom, hogy nézd. - Puszilta végig felhúzott combjaimat.

Nyeltem egyet, s kinyitottam szemeimet, így egy gyönyörű szempárral találtam magam szemben. Elégedetten bólintott, majd lassan lehúzta rólam a bugyimat. Kicsit megemeltem a csípőmet, hogy könnyebb legyen neki, s elhajította. Egy utolsó pillantást vetett rám, majd visszahajolt a nemi szervemhez. Pár puszit hagyott a bejáratomon, majd nyelvével csikizni kezdte a csiklómat. Folyamatosan nyöszörögtem, de ezen kénytelen voltam elmosolyodni. Harry végignyalt rajta, majd ismét a bejáratomhoz tért le. Nyeltem egyet, s hagytam, hogy csinálja a dolgát. Harry tapasztalt volt. Ez az a tény, amire bármennyit mernék fogadni. Hiszen mindenki hallhatta már a róla szóló pletykákat. 

Felsóhajtottam, s egy fejbólintással jeleztem, hogy mehet. Harry nyelvét belém dugta, s munkálkodni kezdett velem. Hirtelen kitágult a szemem. Fantasztikus, s számomra ismeretlen érzés volt. Fogalmam sincs, hogy mi váltotta ki belőlem, de a lábaimat Harry feje köré csavartam, úgy élveztem, s nyögdécseltem. Harry nagyon ügyes volt. Most már ténylegesen hiszek az öltözőben történt dolgokról. Bizonyára hallhatták a barátom jó hírét  s mások is akarták terjeszteni tapasztalatból ezt az érzést. Az angyalom fejét hol jobbra, hol balra forgatta, úgy nyaldosott, s végzett velem jó munkát. Az orgazmus közeli élményébe voltam, s számomra ez is ismeretlen érzés volt. Hihetetlen, hogy milyen hamar ebbe az élménybe repített. Mindent értek már.
Harrynek is feltűnt, hiszen lábaimmal szorosabban öleltem magamhoz, s jobban rá kezdett. Nem bírtam tovább  elélveztem. Megkönnyebbülten, résnyire nyitott szájjal döntöttem hátra fejemet, s hagytam, hogy Harry tisztára nyaljon.

- Szent szar, Hope. Nagyon finom vagy. - Hajtotta fejét a combomra, úgy ízlelgetett tovább.

Dóri.Styles

3 megjegyzés :

  1. Óh, ez nem igaz! Én akartam első lenni!:((( Na nem baj:)
    természetesen most is anyával olvastuk, és sikongattunk rajta egy jó nagyot:) Legyen annyi elég, hogy a szomszéd átjött, hogy minden rendben van-e:D
    Anya ismét puszil, és ismét imádja:)Már apa (!) is elolvasta, és nem szól hozzá semmit, ami nála azt jelenti, hogy nagyot tévedett, amikor azt mondta, hogy 'hülye blog, semmit sem ér':) a bátyám barátnője is, és neki a családja is olvassa:3 minden a legszebb^^ remélem nem lesz semmi, ami elronthatná ezt^^
    a rész... ismét fantasztikusat aratál, nem is kell mondanom:) elolvastam az előző komikat a 11. résznél, és szerintem vállald el a kritikát, mert nem fogsz rosszat kapni:) sőtt! a lány nagyon őszinte, megmondja az igazat, mennyire fantasztikus:)
    Harry olyan cuki*-* és Hope olyan aranyos*-* óh, istenem, Dragon*-* decukiii*-* azon jót nevettem, mikor Harry kizárta a kutyát:D a szex előtti beszélgetésen elsírtam magam -anyával együtt.:') olyan szép! hihetetlenül nagyon! apropó... a SZEX*______* Végre:33 épp ideje volt már:3 Harry nagyon aranyos volt Hopeval, ami nagyon tetszett*-* óh istenem*-* Siess a kövivel, drága:*

    Laters, baby:*

    AnnaXx

    VálaszTörlés
  2. Nagyon jó*-*

    VálaszTörlés