2013. 05. 31.

Murk. Chapter: 23

Have a nice day, big love, jó olvasást! Xx

Hope szemszöge:

- Kész vagyok. - Lépett be Harry a nappaliba egy bőrönddel a kezébe.

Komolyan, a pasik be tudnak egy bőröndbe szuszakolni minden holmijukat?! Ráadásul két hétre. Apa szintén egy bőrönddel rendelkezett, míg én hàrommal, s anya Bellel közösen kettővel. Harry elém lépett, s gyengéden derekamra helyezte óriàsi tenyerét, s szenvedélyes csókkal fejezte ki irántam érzett, mind kettőnk szàmàra eleinte ismeretlen érzését, amit közismert nyelven "szerelemnek" neveznek.

- Hope! Harry! Indulunk! - Hallottam meg apa szigorú hangját, de nem zavart minket.

Utolsó puszit kezdeményeztem Harry telt, rózsaszín ajkaitól, s a tiszteletét kifejezve irántam felemelte kézfejemet, s ujjpereceimre làgy puszit helyezett. Anya olyan "Mily bàjos a tinédzser szerelem" pillantásokkal ajándékozott meg, miközben a hugomra adta szürke, térd alàig érő csizmáját. Egy ugyan olyan szìnű szoknya takarta térd felettig testét, s egy fekete szövegkabát védte teste további részét a nagy pelyhekben szállingózó hópelyhektől. Èdes öltözete hasonlított a Holdfogyatkozás második részében szereplő Reneesméhez.

Harry ujjait összekulcsolta a sajàtommal, elvedt tőlem egy bőröndöt, ahogy apa is, így egy csomaggal indultam ki a baràtom oldalán a fekete Audihoz, amit most apa vezetett. Bepakoltuk a csomagtartóba a bőröndöket, s indultunk a reptérre.

***

- Az ott Párizs. Gyönyörű hely. - Mutatott Harry a vállamat átkarolva a messze lévő vàrosra, ahol egy kis torony állt ki; az Eiffel-torony.

- Jártál màr ott? - Mosolyogtam.

- Nem egyszer. Ott laknak a keresztszüleim. Minden évszakban elmegyek egyszer. Idén télen még nem voltam, de február nyolcadikán megyek. Ha van kedved akkor szeretném, ha velem jönnél. - Pillantott bíztató mosollyal rám, s így találkozott a tekintetünk.

- Persze. Jól hangzik. - Húzódott a mosolyom szélesebbre, mire egy làgy, de annál is szenvedélyesebb csókkal jutalmazott, amit a legnagyobb örömmel viszonoztam, s fogadtam el.

Az út többi részén beszélgettünk, miközben Harry a fülhallgatója egyik végét felajánlotta, s halk zene szórakoztatott minket.

- Ez mi? - Ràncoltam a szemöldököm az Oroszlán Kiràly betétdala hallattán.

Harry elpirult, amint Timon és Pumba énekelni kezdett az elején, majd ràkezdett a női, bájos hang; Èrzed már a szív szavát?!

Elmosolyodtam, s az ülés karfájàt felhajtottam. Mielőtt hozzàbújhattam volna a barátomhoz, ő húzott magához, s szorosan, hirtelen ölelni kezdett. Csak mosolyogva bújtam a mellkasàhoz, s szíve gyors tàncát hallgattam, ami értem dobban. Vagy is remélem. Meghitt, s romantikus volt. Ennél màr csak ez lett volna jobb ha kettesben lettünk volna.

***

- Vigyázz a bőrödre, ne hogy megégjen! - Parancsolta legaláb huszadjára anya. - Harry, vigyázz a lányomra! - Mosolygott kedvesen anya.

- Mindennél jobban vigyázok rá, Mrs Jepsen! - Viszonozta a kedves gesztust a barátom miközben átölelt, s egy puszit nyomott a homlokomra.

Háromnegyedes, fehér, rajta fekete kockás nadrágot, s egy fehér pólót viselt. Nem nagyon láttam még így, de jól állt neki. Míg rajtam egy fehér, farmer rövidnadrág, s egy rózsaszín, nyakbakötős, hátul kivágott pólót viseltem ugyan olyan pink félcipővel. Harrynek egy sportosabb kék-szürke Nike cipő. A ruhàm alatt egy neon pink, pánt nélküli fürdőruha helyezkedett, míg a baràtomon már az a nadrág volt. Bepakoltam az utolsó szükséges dolgokat, s Harryvel kéz a kézben indultunk le a partra.

- Napozzunk. - Mosolyogtam, amint lepakoltunk, s egy nagy plédet leterítettünk.

Harry mosolyogva bólintott, s levette magáról pólóját, mire sok lány -még azok is akik kéz a kézben sétáltak a baràtjukkal- felénk kapta a tekintetét. De Harry nem vette észre, vagy nem érdekelte, csak engem nézett, miközben felkontyoltam a hajamat. A nyakamon összekötött póló pántjàt kiengedtem, s levettem magamról a vékony anyagot, amit Harry csodálattal nézett. Kigomboltam szűk nadrágom gombját, lehúztam róla a cipzárt, s azt is lekaptam magamról. Gondosan összehajtottam, s a pólóm és cipőm mellé helyeztem. Èszre sem vettem, de Harry a derekamat ragadta meg, s egy határozott mozdulattal közelebb húzott magához. Többször is végigmért, s ajkain egy elégedett mosoly játszadozott. Kezemet bizonytalanul nyaka köré tekertem, s egy nagy dudort éreztem meg ágyékomhoz érni, amint közelebb húzott magához. Lepillantott találkozásunkra, majd szempillài alól felpillantott ràm,'s egy féloldalas mosoly jelent meg telt, rózsaszín ajkain. De azokat a tökéletes ajkakat hamar a sajàtomon tudhattam, mire a minket figyelő lányok, vagy pár fiú egy undor grimasszal elfordìtotta a fejét.

***

Harry szemszöge:

Hope egy háromnegyed órája napozott, s el is aludt. Èppen hason feküdt, s kezét homloka alá kulcsolva feküdt rajta. Szépen lebarnult. Nagyon is. Lila, mai divatos napszemüveget hordott fekete lencsével, s én is, csak én feketében. A nap felmelegítette testét, s fantasztikus illata volt. A naptej ráolvadt, s szinte teste pezsgett. Nem egy fiú fordult meg utána, de aztán rám pillantottak, s megfeszült állkacsomra, illetve izmaimra, s megijedtek. Ezért igyekeztek tovàbb.

- Hope... - Suttogtam, s a melltartó pántja feletti részt behintettem apró puszikkal.

Erre mocorogni kezdett,így folytattam tovább. A háta minden egyes részét behintettem apró csókokkal, illetve a vállát, feneke kint lévő részét, s combját.

- Jó reggelt, Àlomszuszék! - Mosolyogtam, s egy puszit nyomtam arcára.

Csak elmosolyodott, s a hàtára fordult. Kicsit hunyorgott, majd rám pillantott.

- Sziasztok! - Hallottam meg ismerős hangokat a hátam mögül, mire Hope elmosolyodott.

Molly, s a banda vigyorgott ránk. Na, ezt ne!

Dóri.Styles

Nincsenek megjegyzések :

Megjegyzés küldése