2013. 05. 04.

Murk. Chapter: 6

Itt az új fejezet! Köszönöm a eddigi feliratkozókat és a véleményeket is! Nagyon aranyosak vagytok(: Have a nice day, jó olvasást!Xx



Féltem. Nagyon is. Harry moziba visz, s ki tudja, mit tervez velem utána. Jó esetben csak meg akar csókolni. Ha negatívan gondolkozok... Nem akarok úgy gondolkozni. Bármi is fog történni, meg kell mondanom anyának, hogy szeretem, akár csak a filmekben.

Összekulcsolt kézzel igyekezett velem a kocsihoz, ahol kinyitotta nekem az ajtót. Bólintottam, mielőtt beszállhattam volna. A kék, puha pléd még mindig ott hevert, ahol hagytam. Harrys illata volt. Kifújtam remegve a levegőt, amint az ajtót bezárta, s ijedve néztem, ahogyan átkocog a kocsi másik oldalára.

- Nem fázol? - Nézett rám.

Megráztam a fejem, s így hazudtam. Nagyon hideg volt. Csak azt nem tudtam, hogy a hideg, vagy a félelem miatt remegek. Beindította a kocsit, rám kacsintott, s indultunk.

***

- Paranormal Activity 4. - Adott a kezembe egy jegyet. - Azt nézzük.

Bólintottam, bàr több okból nem találtam jó ötletnek. Ha megnézek egy horrort hónapokig nem fogok tudni aludni, s pont Harryvel... Legjobb!

Átkarolta a vállamat, úgy vezetett be a nagy terembe.

***
Harry szemszöge:

Nevetve léptem ki. Hope az egészet végigsikította, amin csak nevetni tudok. Rémült arccal lépkedett mellettem, miközben a kezemet a vállán pihentettem.

- Megbocsátasz pár percre? - Nézett rám.

Picit bólintottam. Elővette a telefonját, majd eltávolodott tőlem. Neki dőlt egy falnak, én meg hallgatózni kezdtem.

- Szia, anya. Figyu! Nemsokára otthon vagyok. Kapcsold fel az egész házban a villanyt, mire hazaérek... De hol vagy?!... Ilyenkor dolgozol?!... És Bella?!... Őket már kérdeztem és nem tudnak átjönni már... De... Ajj!... Nem fogom megkérni, hogy maradjon éjszakára nálunk! Félreértené!... Nem, anya! Na de mind egy... Én is téged... Szia! - Nyomta ki.

Közeledni kezdett felém mire én gyorsan elfordultam.

- Mehetünk, szépségem?!- Kacsintottam.

Aprót bólintott, majd indultunk. Kimentünk a nagy épületből, kinyitottam neki a kocsi ajtót, én is beültem, s indultunk.

- Szóval... Mik voltak film közben azok a hozzám bújások?! - Vigyorogtam kanosan.

- Jajj, Harry! Csak a film miatt volt. - Forgatta a szemeit.

Felnevettem

- Persze! - Mosolyogtam elégedetten.

Nem folytatta a vitát, hisz tudta, így is úgy is én nyerek. Igen, tudom, hogy nem direkt csinálta, de jó volt legalább azt hinni. De még mindig fél tőlem. Nem tudom, hogy mennyire hisz a rólam szóló pletykáknak, de soha nem lennék képes egy lányt bántani. Az más téma, hogy öltem-e màr embert. Ha azt mondanám neki, hogy muszáj voltam talán megértené.

- Hány éves vagy? - Nézett rám.

Egy kicsit vártam, majd rá néztem, s utána vissza az útra. Érdeklődik irántam.

- Húsz.

- Oh. - Bólintott.

- Te?

- Tizennyolc.

Bólintottam. Nem néz ki annyinak, ami jó. Nem szeretem ha egy lány öregnek néz ki.

Hope szemszöge:

Az ablakból Harryre rá világított a hold fénye. Gyönyörű volt. Hosszú szempillái világító csodaszép szemei alá adtak árnyékot Tekintete mint mindig most is sötét volt. Mikor rám nézett, égette a bőrömet. Hogy lehet valaki ennyire... Ennyire...Angyal! Igen, ez a jó szó. Hogy lehet valaki egy angyali külsőben egy ilyen... Hogy is mondjam... Szívtelennek kinéző ember... De Harry nem az. Harry csak nem tudja kimutatni az érzéseit, mert még nem kellett senkinek ezt megtennie. Én is annyira küszködök, mint ő. Voltam már szerelmes. Nem tudtam mit csinálni Csak csodára vártam. Így el is halasztottam a lehetőséget.

Még most is félek Hartytől. Ezt életemben nem fogom tudni lerázni magamról, ezt az iránta való érzelmet. Az első találkozás miatt van ez. Mindig is bennem fog maradni ez a homály...

Dóri.Styles



3 megjegyzés :

  1. Juuuuuuj baba!:) nagyon ügyes vagy!:)) Jujj, érdeklődnek egymás iránt! Ez cuki! Kezdenek egymásba szeretni♥ Ha Harry már összekulcsolja a kezeket, meg vállánál fogva ölelgeti az már jelent valamit:) Vagyis remélem:) Remek művet alkottál, és remélem, ezt te is tudod:) ritka tehetséges író vagy, ahogy azt egy komizód szokta mondani:) gratulálok:))♥

    Anna Xx

    VálaszTörlés
  2. köviiit*-* nagyon jól írsz!*-*♥

    VálaszTörlés
  3. gyorsan kövit!!! *--* :))

    VálaszTörlés