2013. 05. 06.

Murk. Chapter: 8

Hello, guys! 
Itt is van a nyolcadik! Ma még a tizedik is kikerül, meg minden. Annyit még, hogy köszönöm a hozzászólásokat! Nagyon jól esnek! Have a nice day, big love, jó olvasást!Xx



Felnevettem, mikor visszanéztem a képet. Harry hülyén vigyorgott ajkai között a fehér virággal  De egy hülye arccal is olyan gyönyörű volt. Őt nem lehetett volna semmivel sem elcsúfítani.

- Hagy nézzem! - Köpte ki a virágot a szájából.

A gyertyákon keresztül odalépkedtem hozzá, majd lefeküdtem mellé. Utolsó pillantást vetettem a képre, majd Harrynek átnyújtottam a fekete fényképezőt. Felnevetett saját hülyeségén, majd szorosan átölelt.

- Jó v-veled. - Dadogtam.

Elmosolyodott, s szorosabban ölelt magához  Forró mellkasára helyeztem a fejemet, s úgy hallgattam szívverését. Vajon Harry hány lányt hozhatott már ide? Hány lánnyal játszhatta el ugyanezeket a cselekményeket, s hány lány dőlhetett be neki? S ez mind csak azért, hogy ágyba vigye őket... Ismét azon kapom magam, hogy olyat kérdezek, amire senki sem fog válaszolni.

***

- Kérsz lefekvés előtt kaját? - Nézett rám.

Megráztam a fejemet. Mielőtt eljöttem otthon ettem, s amúgy se jó ötlet, hogy éjfélkor egyek.

- Ezt... Már tegnap este az elmaradt vacsorán akartam volna odaadni... - Hajtotta le a fejét, s a táskájából egy fehéres macit vett ki.

Nagy szemekkel néztem, ahogy átnyújtja nekem. A maci ismerős volt. Ezer maci közül is felismertem volna. De hogy tényleg bebizonyosodjak arról, hogy nem tévedek, a maci nyaka alatt lévő kis címkét kezdtem nézni, amire rà volt írva a nevem. Remegő kézzel elvettem Harrytől, s a könnyeimmel küszködve öleltem szorosan magamhoz.

Harry elmosolyodott, mikor egy könnycsepp lefolyt az az arcomon, s lepottyant az alattam lévő puha takaróra.

- Köszönöm! - Engedtem el a macit, majd Harry karjaiba vetettem magam, s szenvedélyesen megcsókoltam.

- Láttam a Winter Wonderlandon mennyire nézted. Ès... Célba dobós volt, ami nem volt nehéz. A haverjaim meg akarnak ismerni. - Nyomott egy puszit a fejem búbjára.

Sosem gondoltam volna, hogy Harry valaha.is be akar mutatni a barátainak... A családjáról nem is beszélve.
Harry kiment, elfújta a gyertyákat, bent a sátorba lekapcsolta a villanyt, s egymás karjaiban elaludtunk.

***

"Délutàn strandra megyünk. 4-re ott vagyunk érted. Ellie, Anne, Conor, Steve, s a banda többi tagja. Xx"

Felnevettem az üzenet elolvasása után. Jellemző rájuk, hogy meg sem kérdezik, hogy akarok-e menni, csak értem jönnek. A munka időmnek kettőkor van vége. Az egész világ mondhatni, hogy leghíresebb kávézójába dolgozok, a Starbucksba. Nem kávézok, de a forró csokit imádom.

- Hope! Vége az ebédszünetednek! - Mosolygott kedvesen a főnököm, Mr O'Donell.

Bólintottam, majd vissza álltam a pult mögé. Az egyenruhánk... Fehér, szűk, puha anyagú pàntos felső, egy olyan titkárnős szoknyával, amibe bele van húzva a póló. A fiúknak fehér ing, s fekete csőgatya. Fiatalok, olyan velem egyidősek dolgoztak itt. Volt velem együtt kettő pincérnő, egy pultos lány  s kettő aki bent dolgozik a konyhán. A fiúk is ugyan ìgy voltak. Mindenki nagyon kedves, s szimpatikus volt.

- Elnézést! - Intett nekem egy pár.

Mosolyogva bólintottam, majd az asztaluk felé közeledtem.

- Sziasztok! Mit hozhatok? - Mosolyogtam elsőnek a fiúra, majd a lányra.

- Kettő kávét szeretnénk, s két habos csokis torta szeletet! - Mosolygott a fiú.

- Rendben... - Körmöltem fel. - Más valamit?

- Ennyi lesz, köszönjük! - Mondták kedves gesztussal, majd elmentem.

Leadtam a rendeléseket a konyhában álló Lexynek, majd a többi vendéget is kiszolgáltam.

***

A fürdőruhám sötét kék volt, fekete csipkés szegéllyel. Az a szegély olyan 2-3 cm-es volt. Erre felkaptam egy fehér féloldalas felsőt, s egy fekete csőgatyát. Egy fekete oldaltáskába beleraktam egy lábujjpapucsot  egy törülközőt, s fehérneműket. Felkontyoltam a hajamat, felvettem a szokásos bőrdzsekimet, s egy fehér Converse cipőt. Pont mire készen lettem dudált kint Conor egy kisbusszal, amit fogalmam sincs, hogy honnan lopott. Elköszöntem anyutól, adtam Bellnek egy puszit, majd indultam ki. Kint nagy pelyhekben szitált a hó. Ez aranyos volt. Fedetlen, forró medencében szoktunk ilyenkor kint üldögélni, beszélgetni, hülyéskedni, s labdázni.

- Szia Hope! - Köszöntek kórusban, amin felnevettem.

- Sziasztok! - Mosolyogtam, majd leültem az utolsó, három személyes helyre.

Középen ültem én, mellettem két oldalt Anne, s Ellie. Mindannyian a tegnapi, illetve ma reggeli randira voltak kíváncsiak. Felsóhajtottam, úgy néztem végig az érdeklődő tekinteteken. Kínomban nevetni kezdtem, mire Conor elindult.

- Milyen volt mellette ébredni? Volt szex? Bántott  Volt közös témátok  Megcsókolt? Letapizott? Romantikus volt? Sokat nevettetek? Megpróbált vetkőztetni? Aranyos volt? Mindent mesélj el! - Kezdett el sikítozni Anne, mire felnevettünk.

- Jó. Nem. Nem. Igen. Igen. Nem. Igen. Igen. Mondhatni, és igen. - Hadartam.

Elmeséltem nekik mindent. A csillagos eget, a gyertyákat, a virágokat, a csókokat, a macit, a bújócskát, s mindent.

- És kérdezte, hogy kérek-e enni. Nemet mondtam. Utána a macit nekem adta, s azt mondta, hogy már a vacsorás randin nekem akarta adni. Én megcsókoltam. Utána aludni készültünk. Én nem tudtam aludni, ezért Harry énekelt nekem. Szép hangja volt. Reggel kis piknikkel megreggeliztünk, kicsit beszélgettünk, utána hazakísért. - Mosolyogtam elpirulva.

A lányok olvadoztak, míg a fiúk csak hallgattak. Nem is nekik szántam a kis előadásomat.

- Te biztos, hogy Harryvel voltál?! - Ráncolta a szemöldökét Steve.

Bólintottam.

- Harryre nem jellemző, hogy ilyen legyen. Látta  hogy téged egykönnyen nem fog ágyba vinni, ezért csinálta ezt. Semmi másért. Harry egy bunkó seggfej, aki csak lányokat tud verni. Láttad már őt verekedni?! Te egy olyan verést nem élnél túl.

- Azért, mert egy fiú kedves már ágyba akar vinni?! És képzeld, hogy láttam már! És neked mi közöd van ahhoz, hogy kivel járok ! A többieknek nincs bajuk Harryvel, csak neked! Tudok vigyázni magamra, és ha nem is tudnék, akkor sem te lennél az első, akit megkérnék, hogy vigyázzon rám! - Mondtam enyhén felemelt hanggal.

- Harry egy nyápic seggfej! Még verekedni sem tud!

- Csak ne hogy az legyen, hogy téged ver majd meg! Akkor a sírodba majd suttoghatod ezt magadba! - Mondtam, mire a többiek ú-zni kezdtek.

Nem tudom, hogy mi baja van Stevenek. Harry soha nem bántana engem... Vagy is remélem...

Dóri.Styles

3 megjegyzés :

  1. Steve féltékeny ? O.o XDDDDDDDDDDD első gondolatom ez volt xdd Harry olyan cuki istenem olvadok :333 <3 ... Biztos hogy nem bántaná őt ..kövit mert imádom <3333333333333333

    VálaszTörlés
  2. Drága Dorothy!
    Gratulálok! Természetesen fantasztikus lett, ezt édesanyám is megmondja. Szétbőgi a fejét akárhányszor csak azt mondom neki, hogy Murk. Szóval mind a ketten Murkerek vagyunk.:)
    Imádtam ezt a részt. Kíváncsi leszek mi lesz Stevevel. Sikerült elérned, hogy biztos ne aludja éjszaka, hisz biztos vagyok benne, hogy valami konfliktus lesz ebből. Ehhez ennyit tudok hozzáfűzni. Látom, kint van a kilencedik, szóval majd ahhoz írom, hogy "Siess a kövivel!":)

    AnnaXx

    VálaszTörlés