2013. 05. 08.

Murk. Chapter:13

Hello, guys!
Életemben elsőnek elmentem a könyvtárba, s már is három (!!!) könyvet kölcsönöztem ki. Mi lett velem? Na mind egy. A jegyeim kezdenek javulni, anyámmal egyre jobb a kapcsolatom, és pénteken megyünk vásárolni, ami az egész hetemet izgatottá teszi. Ellentétben apával, aki alig várja a dolgokat (cinikusan). Ha ha. Na ennyit a rizsából. Köszönök minden egyes feliratkozót, és minden egyes hozzászólásnak a betűjét is, hisz nagyon jól esnek. Szóval köszönök mindent. Have a nice day, big love, jó olvasást!




- Olyan jó illatod van! - Szippantott belém.

Elpirulva próbáltam egyenletesen levegőhöz jutni. Harry elképesztő, s mi mindenre képes a nyelvével. Ezt egy könnyen nem fogom elfelejteni. S hogy milyen hamar az orgazmushoz repített...

- Nem akarsz ide jönni? - Könyörögtem.

Bólogatott, amitől haja dörzsölte a combomat. Utoljára végignyalt rajtam, majd mellém mászott. Szemei csillogtak, s elégedett mosoly pihent tökéletes pofiján. Kíváncsiskodva nézett rám, hogy mennyire élveztem első erotikus tevékenységemet. Vagyis az ő tevékenységét, hiszen Harry tudta jól, hogy még senki sem nyúlt hozzám alul, vagy bárhol máshol. És ez tetszett neki. Kihívásnak vette a dolgot, hogy nem egy ribanccal művelte ezt. De jó munkát végzett.

Lassan kinyitottam összeszorított szemeimet, s Harry tekintetével találtam magam szemben. Aggódást fürkésztem le róla, s bizonytalanságot. Nem látja rajtam, hogy élveztem a dolgot. Minden esetre remélem, hogy Harrynek nem ez volt az első, s utolsó terve velem.

Hálásan pillantottam rá. Aprót bólintott, s szorosan magához ölelt, úgy hunytuk le szemeinket.

Nem tartottak sokáig a meghitt percek. Gyomrom korgására lettem figyelmes, s már szinte fájt. Mint ha kést mártogatnának a gyomromban, s egyre gyorsabban, s gyorsabban érzem ezt a kellemetlen érzést. Harry a szemöldökét ráncolja az érdekes hangok hallatán, s szorosabba ölel magához.

- Éhes vagyok... - Suttogtam.

Lassan kinyitotta a szemét, s gyönyörű szemeivel az enyémeket kezdte tanulmányozni. Haragosan nézett rám; gondolom szólhattam volna hamarabb is, mielőtt még belevágunk az erotikus kényeztetésbe. De akkor még nem tűnt fel.

- Megyek... - Vettem fel a földről a bugyimat, s a takaró alatt magamra húztam.

Kiszálltam a meleg, s kényelmes ágyból, majd Harry fekete pólója után kezdtem kutatni, ami az ágy alá került. Kihalásztam, s magamra húztam az éppenséggel hideg, de puha, s selymes anyagot.

Ránéztem az ágyban fekvő emberre, aki csak rajtam tartotta a szemét, s kimentem. Dragon az ajtó előtt feküdt, s egyből rám ugrott, amint meglátott. Elmosolyodtam a nagy kutya játékosságán, hiszen nem ez az első alkalom a mai este folyamán, hogy örül nekem, s játékos kedve lesz tőlem.

Együtt mentünk le a fal melletti lépcsőn, s egy pillanatra sem távolodott el lábaimtól. A konyhában kinyitottam a szürke hűtőt, s keresgélni kezdtem benne. Inkább volt sok sör, illetve bor, mint hogy egy joghurt, vagy egy Pingui. Sóhajtva zártam be a hűtőt, s üveg törést hallok meg magam mögül, s én sem értem, hogy hogy, de megfordultam, s sikeresen beleléptem egy szilánkba.

Felszisszentem, mire Harry sietett le a lépcsőn, s megakadt a szeme a nem épp enyhén vérző talpamon. Én Dragonra néztem, aki az eltört sörös üveget piszkálgatta, ami okozta a szilánkokat.
- A kurva életbe, Dragon! - Szólt rá Harry erőteljesen, mire a kutya nyüszítve, a szilánkokat kikerülve a fotel mögé menekült.

Harry idegesen közeledett felém, s az egyik pult fiókjából egy fáslit, fertőtlenítőt, s egy kis csipeszt vett elő. Szabad kezével benyúlt a fenekem alá, s a térdemet csípőjére fonta, úgy ültetett fel egy konyha pultra.

Leguggolt elém, s a csipesszel gondosan, s óvatosan kiszedett a talpamból három üveg szilánkot, s kidobta a kukába. Lefertőtlenítette, s betekerte fáslival. Nyomott egy puszit a sípcsontomra, majd a balesetet okozó kutyára nézett.

- Ne bántsd. - Suttogtam.

Ráncolt szemöldökkel nézett rám, s megrázta a fejét. Nem is hittem volna igazából, hogy Harry képes lenne bántani Dragont. Max ráütne kicsit az orrára, de az, hogy fizikailag erősen megüsse, lehetetlen kinéznem belőle.

Egy kis tálba hevert pár gyümölcs, s kivettem belőle egy almát, s egy szőlő fürtöt. Ezeket ráraktam egy mellettem lévő kis tányérra, s Harryre néztem. Még mindig ideges volt, s ráncolta a szemöldökét. Én csak lehajtott fejjel szakítottam le nagy szemű szőlőmből egy szemet, s a számba helyeztem. Zamatos, s a héja ropogós volt. Az édesség, ami átjárta a számat, akkor szoktam érezni, mikor Harry nyelv csatázik velem. Ízlelő bimbóim szinte könyörögtek, hogy vegyek be a számba még egyet, s még egyet.

Csend volt. Csak a szőlő héjának ropogását lehetett ajkaim belsejéből hallani, s Harry sóhaját. Leszedett egy szemet, s berakta a szájába, de nem rágta meg. Beállt a két lábam közé, s ajkait enyémekre helyezte. Nyelve utat tört a szőlőtől édes számba, s szinte egy pillanatra kifeszítette, hogy ne zárjam be. A bennem lévő nyelve visszahúzódott szájába, s a szőlőt előre hozta. Ajkaink találkozásához helyezte, s a felét leharapta, a másik felét áttolta nekem. Megvárta, míg én is megeszem, majd orrával enyémet kezdte bökdösni, majd a nyakamat, s szorosan bebújt állam alá, így feje a mellkasomon pihent.

- Szeretlek, Hope. - Suttogta.

Arcomon pír jelent meg, s.zavarban voltam. Se neki, se nekem nem kellett soha szerelmet vallanom senkinek. Vagy is én már voltam szerelmes, Harry nem hiszem. Hihetetlen, hogy még abból is duplán romantikát tud csinálni, hogy beleléptem pár szilánkba.
Szívem hevesen kezdett dobogni, amit ide hallottam. Természetesen az angyalom is hallhatta, hiszen mellkasomon pihent, s elmosolyodott. Szemhéjait egyre hosszabb, s hosszabb időre tartja lent, s már nem nyitotta ki. Hallgatta a mellkasomban lévő gyors tempót. Karjaival derekamat ölelte, míg én hajába túrtam a kezem, s arcomat göndör fürtjeire hajtottam.

-Szeretlek, Harry. - Suttogtam.

Telt, rózsaszín ajkai mosolyra húzódtak, amitől látszódnak édes gödröcskéi. Szorosabban ölelt magához, s egy puszit nyomott váll gödrömbe, pedig többre vágytam. Ajkaim csak az ő tökéletes szájára éhezett, s rosszul esett, hogy nem kaphattam meg.

Menyasszony módra felkapott az ölébe, elvettem a pultról a gyümölcsöket, lekapcsolta a villanyt, s felvitt a szobájába, ahova jött velünk Dragon is. Lábával becsapta az ajtót, s gyengéden leültetett a kényelmes, már kihűlt ágyra.

-Nem vagyok álmos. - Motyogtam.

- Az jó, mert én sem. - Huppant le az ágyra, kezeit összekulcsolta tarkóján, s kanosan vigyorgott. - Tiéd vagyok, baby!

Kacsintott, mire én megfogtam egy párnát, s a fejéhez vágtam, s ott hagytam. Nem zavarta. Pár percig így volt, aztán bekukucskáltam a párna alá, hogy él e még. Egyik szeme csukva volt, másikkal engem figyelt, s mosolygott. Elpirultam.

- Hülye! - Kezdtem el verni a fején lévő párnával.

Nevetni kezdett, mire én felálltam, s úgy csináltam tovább. Meg se érezhette, csak amikor Dragon is beszállt a mulatságos játékba. Morogni kezdett, s Harryre ugrott, aki nem kapott már levegőt a nevetéstől.

- Jól van! Te, vagy is ti nyertetek! - Nevetett, mikor màr alattam volt, s levette a fejéről a fehér párnát. - Ú! Nem akarnál inkább alul lenni?

Nevetett kanosan. Megforgattam a szemeimet, s leszálltam róla. Mint ha számítana neki valamit, hogy ki van felül.

- Elkapod? - Vettem kezembe egy szőlő szemet.

Harry játékosan mosolygott, majd oda dobtam neki, s ügyesen elkapta. Felnevettem, mikor ő vett kezébe egy kisebb szemet. Felém dobta, de az arcomat találta el. Harry nevetni kezdett, s megint én következtem. Ezúttal kettőt vettem a kezembe, s egymás után kezdtem dobni, de elkapta. Durcás pillantásokat vetettem rá, de nem bírtam ki nevetés nélkül.

***

Harry szemszöge:

Hope édesen aludt, amikor megszólalt a telefonom. Erre ébredtem én, Hope csak mozgolódni kezdett. Gyorsan felvettem, elengedtem Hopeot a szorításomból, s kisiettem a szobámból.

- Haló? - Szóltam bele.

- Kisfiam! Dél van, és jó lenne, ha kinyitnád az ajtót! - Hallottam meg anya hangját, s lent a bejáratnál három árnyékot láttam.

Kinyomtam a telefont, s csak akkor jutott eszembe, hogy a szilánkokat nem takarítottam fel tegnap éjjel. Óvatosan átlépkedtem rajtuk, s kinyitottam az ajtót.

- Szia Harry! - Pendült fel anya hangja, s mielőtt megölelhetett volna, megkértem, hogy halkabban.

- Rosszkor jövünk? - Suttogta Gemma, miközben egy-egy puszit nyomunk egymás arcára.

- Nem, gyertek nyugodtan, csak halkan. - Mosolyogtam.

Anya és Gemma értetlenkedve néztek rám, miközben az ölembe vettem Luxot, s egy puszit nyomott az arcomra. Gondolhatták, hogy lánnyal vagyok, de hogy mosolygok is hozzá, az kicsit sok volt nekik.

- Juuuuj! - Kezdett el halkan ugrándozni a nővérem. - Hogy hívják? Hogy néz ki? Milyen? Megismerhetjük?

- Hope a neve, Gemma, de nyugodj meg! Nagyon szép lány. - Mosolyogtam fel a szobám ajtajára.

Gemmának csillogott a szeme. Gondolom izgatott, hogy a kis öcsikéjének van egy barátnője, akitől többet akar, mint puszta élvezet. Anya le volt fagyva. Sosem mutattam be még egy lánynak sem, s most, hogy itt van az én herceg nőm, örül neki. Minden esetre boldognak látszott.

***

- Felőlem maradhattok, de nekünk programunk van ma estére. - Töltöttem anyának.vizet. - Vagy akkor én nem megyek.

- Jajj, de hogy is, kicsim! Mennyetek csak nyugodtan, mi jól meg leszünk. - Mosolygott kedvesen.

Bólintottam, majd Gemmára néztem, aki egy seprűt, s egy lapátot tart elém. Szigorú pillantásokat vetett rám, ami nála mindig hatásos, csak úgy, mint anyánál. Sóhajtva elvettem tőle, s a nappali, s a konyha találkozásánál lévő veszélyes szilánkokat kezdtem seperni.

Ez hamar meg volt, s halk nyögést hallottam a szobám felől. Elmosolyodtam, mire anyáék is oda kapták a fejüket. Gyorsan megmelegítettem egy bögre tejet, raktam bele négy kanál kakaó port, s óvatosan igyekeztem fel Hopehoz.

- Jó reggelt, szépségem! - Mosolyogtam szélesen, miközben a poharat az éjjeli szekrényre helyeztem, s hosszadalmasan megcsókoltam a barátnőmet.

- Neked is. - Mosolygott.

Gyönyörű, kék szemeivel enyémet kezdte nézni, s közben édesen vigyorgott. Nem kellett elmondanom neki, hogy szeretem, a tekintetemből le tudta szedni. Ő olyan lány, akinek jól áll a Most Ébredtem Fel haj, s ez tetszik. Nagyon tetszik. Smink nélkül, s melegítőben is gyönyörű, s nem fél előttem úgy mutatkozni

- Gyere, be szeretnélek bemutatni valakiknek! - Vettem fel az ölembe, s az ajtó felé kezdtem igyekezni.

Dóri.Styles

4 megjegyzés :

  1. Vííííí:D Első kommentelő!:)
    Hát... anya biztos meg lesz rám értődve, ugyan is nélküle olvastam el:( na nem baj:)
    Óh, istenem! Anne, Gemma, és Lux*-* És család:3 Kíváncsi leszek, hogy mit fognak hozzá szólni, de persze imádni fogják:) Dragon olyan cuki*-* És az a szőlős jelenet*-* Igen, hihetetlen, hogy egy balesetből kétszeres romantikát tud varázsolni Harry*-* Annyira nagyon lennék Hope helyében*-* De tényleg nagyon♥ meg amikor kakaót csinált neki*-* együtt zuhanyozni amúgy nem akarnak majd?:D Istenem Dóri, fantasztikusat arattál ismét! Siess a kövivel, drága:*

    Laters, baby:*

    AnnaXx

    VálaszTörlés
  2. dejó*-*♥ siess♥

    VálaszTörlés
  3. Dóri!
    Fantasztikus lett, életem☺ Ugye nem baj, ha így szólítalak?☺ A szőlő csók isteni volt, szinte a számban éreztem, ahogy ez megtörténik*-* megkívántam a szőlőt. Hah☺ na mindegy. Nagyon jól írsz, imádom!♥ Siess a kövivel, kérlek♥

    VálaszTörlés
  4. oooooooooooooooooooooooooooooooooh :3 ez milyen édes :333 <33

    VálaszTörlés